Jeg elsker Amazon. Så er det sagt – i dag fik jeg en mindre pakke fra dem, indeholdende 11 film.

Blandt andet var det inkluderet Arrow Videos Blu-ray udgivelse af “Maniac Cop” – en meget lækker Blu-ray med slipcase cover og 3-4 forskellige forsider + medfølgende plakat… jeg har netop set filmen og den ser cool ud, selvom det var et gensyn – jeg ejede allerede filmen på en skrabet engelsk dvd, så en upgrade var helt på sin plads.

Desuden var der 2 Blu-ray film mere med… deriblandt Yasujiro Ozu’s “Tokyo Story”, som jeg længe har haft lyst til at se. Jeg fik aldrig købt den amerikanske dvd fra Criterion, men nu må jeg sige at BFIs engelske Blu-ray ser ganske fortræffelig ud, endda med en bonus film: “Brothers and Sisters of the Toda Family”, der er inkluderet som bonus dvd.

Endelig var H.G. Wells’ “Things To Come” med i pakken. Denne ældre sci-fi sag er helt tilbage fra 1936, men skulle være en regulær klassiker, så det bliver spændende at se…

Desuden fik jeg også en mængde dvder med. Lige fra Johnny Depp i “The Rum Diary” (baseret på en roman af Hunter S. Thompson) til Enerst Borgnines eftersigende strålende præstation i “Emperor Of The North Pole”, over kulthorror til “The Man With The Severed Head”, et par komedier og desuden en Burt Lancaster-film. Alt i alt en god handel med Amazon.co.uk, som efterhånden har slugt mange af mine ydmyge sparepenge…!

Arrow Videos fornemme Blu-ray-udgivelse af Bill Lustigs 80’er-horrorfilm.

