Hurra.

Jeg har netop gennemført en handel på Amazon (where else?) – hvor jeg har bestilt John Carpenters fremragende “In The Mouth Of Madness”. Jeg havde filmen på VHS i sin tid og har længe søgt den på dvd. Jeg ved at der var en amerikanske udgivelse på et tidspunkt, men den er vist udgået for længst. Derfor var jeg lykkelig da jeg fandt ud af at jeg kunne bestille den hos den engelske udgave af Amazon. Tilsyneladende er det en regionfri dvd jeg har bestilt den på – og den er bestilt fra en marketplace-sælger, så altså ikke Amazon som sådan. Desuden var der fem forskellige sælgere der havde den i deres sortiment, men der var åbenbart kun en af dem der sendte til udlandet, og ikke kun UK. Anyway jeg glæder mig virkelig til at gense filmen – det er en af John Carpenters bedre film, og den er endda lavet i 1994 – et årti hvor horror havde det svært og ikke mindst John Carpenter havde det svært. Nu glæder jeg mig bare til at få den indlemmet i min dvd-samling. Den var dyr, men jeg tror at prisen er det værd…

Jeg bestilte selvfølgelig også noget mere, fordi man kan jo ikke kun bestille et produkt fra Amazon, når man bestiller derfra…! Men jeg skal nok skrive om det senere, når jeg har modtaget det jeg har bestilt…

“Do you read Sutter Cane?”… endelig har jeg fundet den! John Carpenters “In The Mouth Of Madness”

