Hej derude…

Jeg vil da også lige ønske alle der har været omkring bloggen en rigtig glædelig jul. Jeg begyndte denne blog i slutningen af Juni måned, og føler mig langt fra udbrændt… Et par gange har det være svært med at skabe et interessant indlæg, men jeg har forsøgt – med både blod, sved og tårer at opretholde denne blog. Jeg er rigtig glad for alle kommentarerne og de mange views på bloggen, så jeg skal nok forsøge at fortsætte med egen “høje” standard…(det skal naturligvis ikke tages alt for alvorligt, fordi man er vel bare en gemen stakkel, der ikke har meget andet liv end at se film og høre musik…) – nuvel! jeg håber ikke at folk er blevet afskrækket af denne lille remse.. jeg vil holde bloggen kørende, så længe jeg har blod tilbage i mine fingre…!

Jeg vender snart tilbage med endnu et indlæg, som nok kan karakteriseres som simpelt volapyk – men så håber jeg dog at i finder mange hårde pakker a la en dvdfilm under træet… det kan jo nok glæde de fleste..

GOD JUL!

Evil Santa

