Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske alle et fantastisk godt nytår – med håb om de store film- og musikoplevelser i 2013, så tror jeg at vi går et stort år i møde… jeg håber at i alle nyder dette års sidste dag med stor bravor – hvad enten det er med æblemost eller vodka martinier …

Jeg har ikke fået set så mange film her på det seneste – har vist holdt for meget ferie med for meget dårligt tv i fjerneren, men det håber jeg snart at der vil blive lavet om på. Hvis man er i den situation at man kan modtage 3+, så er der i aften en kavalkade med 80’er-humør filmene “Porky’s”, så hvis man endnu ikke har stiftet bekendtskab med serien der på dansk blev døbt “Varme Drenge”, så er der en chance nu! – det er ihvertfald sublim fladpandet humor…

Anyway, vi ses alle sammen i det nye år… ! GODT NYTÅR!

