Jeg er ikke så aktiv lige for tiden. Det meste af dagen går med at passe på at mit ene øjeæble ikke falder ud, fordi det gør nu ganske ondt… heldigvis er der ikke så meget pus, men det render ud med vand, så det næsten føles som om at jeg får vasket ansigtet…

Grundet mine synsbesværligheder, så har jeg heller ikke fået set så mange film på det seneste… faktisk er der gået flere dage! – i stedet sidder jeg i min lejlighed og er på det der world wide web… men det er jo også ganske underholdende, her kan man jo næsten finde alt..

Jeg fik dog lige set den nye Ti West-horrorfilm “V/H/S” – og det var ikke en udpræget positiv oplevelse… lidt for meget hjemmevideo selvfølgelig – er ved at blive lidt træt af den undergenre som “The Blair Witch Project” skabte, og som der sidenhen har fået et boom, godt hjulpet af “Paranormal Activity”-filmene…

I stedet vil jeg bukke ud, og bede alle interesserede om at tjekke denne sang ud af Emily Browning… – ja ja, det er et cover af den gamle 80’er-gruppe Eurythmics, men synes nu at den gode Emily synger den godt… sangen er iøvrigt fra Zack Snyders voldsom-nedrakkede “Sucker Punch” – som jeg faktisk godt kunne lide – til trods for at historien måske tog sig nogle friheder, så synes jeg at den var dynamisk, original og cool…

