Jeg vil bare lige skrive et hurtig indlæg på denne iskolde mandag morgen, hvor Påsken nærmer sig, og man forhåbentlig kan se frem til et par dage på langs… jeg lever jo i den grad et liv i overhalingsbanen og når man er en karriereorienteret yuppietype som jeg, så har man ikke tid til så mange glæder i sit liv – udover naturligvis at handle på Amazon for tid til anden…

Så det har jeg gjort! – og investeret i en lille håndfuld dvder og en enkelt blu-ray… jeg har længe været lidt en bargainhunter, så jeg vil helst ikke give for meget for hvert enkelt dvd, men jeg synes da at jeg fandt nogle gode nogle… deriblandt et par titler fra Arrow Videos Arrowdome, der hylder trashy film fra den herlige filmfortid og gerne nogle med relation til video-æraen. Denne gang er der tale om et par italienske krigsfilm fra 80’erne. Jeg havde tidligere købt “Commando Leopard” som var en dejlig oplevelse, med massiv gunplay og store eksplosioner, der ikke er lavet på en computer. Så derfor bestilte jeg de to andre krigsfilm som Arrow Video har udgivet i denne serie, nemlig: “The Commander” fra 1988 og “Code Name: Wild Geese” fra 1984…foruden de to italienske snask, så var min blu-ray-udgivelse også fra Arrow – der er dog tale om en gammel kending, idet det såmen er “Zombie Flesh Eaters” – eller også kendt som “Zombi 2” – Lucio Fulcis notoriske mestersplatter – jeg ejer allerede filmen på to forskellige dvdudgivelser, men jeg er meget glad for den, så jeg skulle naturligvis også have den på high def.

Ellers blev der såmænd til lidt småting…jeg købte en ny udgivet udgave af Linnea Quigley-filmen “Creepozoids” – jeg er vild med den skønne 80’er-scream queen, Linnea Quigley… og jeg havde sågar filmen på en vhs-kopi for år tilbage, og husker den som meget billig, nærmest som en tv-film, men også ret sjov Alien-ripoff… og når jeg er stor fan af den blonde skønhed, så måtte jeg naturligvis putte den i indkøbsvognen. Desuden bestilte jeg “Twinky” med Charles Bronson og Susan George. Her skulle Charles Bronson være lidt på udebane overfor en af mine favoritter, når det kommer til barmfagre 70’er-skønheder i form af Susan George, der må betegnes som en væsentlig kapacitet i kategorien “Dygtige skuespillerinder med et godt udseende”… jeg vil ihvertfald altid gerne se en film med hende, og når hun så også spiller over for en af mine ynglings actionskuespiller, Charles Bronson, så er der ingen vej udenom. Jeg købte dog Networks udgave af filmen, fordi det lader til at den er ude på flere bootlegs, men Networks udgivelse skulle være den officielle.

Sluttelig blev det til 1. sæson af en tv-serie med Chloë Sevigny og et par horrorfilms, der ikke kostede mig alverden, så jeg kan rolig konstatere at jeg endnu engang glæder mig til når Pakkeposten ringer på med sine små forsigtige fingre, og jeg haster ned af trappen for at fryde mig over den indbydende pakke. Beklageligvis er der jo lige nogle helligdage, der skal overståes, så  jeg får nok først pakken sidst i næste uge… det er total minus, men så er der vel noget at glæde sig til, I guess…

Anyway – nu tror jeg at jeg vil stene en film. Klokken nærmer sig fem om morgenen, og min fortid som ivrig nattegænger i Aalborgs gader – især i weekenderne efter en bytur fornægter sig ikke… nu skal jeg bare finde den fandens fjernbetjening…

Endnu engang besluttede jeg mig for at handle hos en gammel ven, og bestilte derfor en sending dvder, og en enkelt blu-ray... men hvilket en! - naturligvis Lucio Fulcis klassiker i spaghettisplatter "Zombie Flesh Eaters"...

Endnu engang besluttede jeg mig for at handle hos en gammel ven, og bestilte derfor en sending dvder, og en enkelt blu-ray… men hvilket en! – naturligvis Lucio Fulcis klassiker i spaghettisplatter “Zombie Flesh Eaters”…

