Indrømmet. Det er faktisk ikke så tit at jeg får post om lørdagen, idet pakkeposten jo kun kører fra mandag-fredag, og det har de vist ikke i sinde at lave om på. Men heldigvis kan man stadigvæk få film om lørdagen, hvis bare de er sendt som brevpost… og det er tilfældet med denne lille perle, der er blevet tilsendt fra mægtige Sjælland… eller som vi jyder ynder at kalde den: “Djævleøen…”

kinski

Min gode blog-kammerat, Henrik, fra Båndsalaten, har således sendt mig denne dvd – “I Am Sartana” – hvilket mistænkeligt nok ligner en spaghettiwestern, og hvis man kender Henrik, så er det lige i hans boldgade. Coveret ser indbydende ud, og der er faktisk ikke tale om en regulær dvd-case, men derimod en rimelig tynd og fancy udgave… – men hvad kan man sige, når udgivelsen kommer helt fra Thailand?? – imponerende nok… – måske skulle man udfordre skæbnen og se filmen på Thai? – sikke en oplevelse, det nok ville være…

Anyway, jeg er utrolig glad for at Henrik fandt plads i sit filmhjerte til at sende mig dette eksemplar… jeg har aldrig set filmen før, men Klaus Kinski er med, og så er jeg hooked…tyskeren, der altid balancerede på et knivæg om at være enten gal eller genial… hans film er næsten altid seværdige… så mange tak til Henrik for denne lille filmiske gave! TAK!

