Onsdag tilbragte jeg nogle timer sammen med min gamle far i hans kasse… missionen: en tur til Viborg, hvor vi skulle i henholdsvis Silvan og Harald Nyborg for at købe et par reoler til undertegnet… well, den ene var en reol og den anden en rumdeler, men det skulle vi nok finde ud af. Jeg havde længe gået og pønset på nye møbler til at rumme mine dvd’er, og derfor måtte vi så på sådan en roadtrip til den mægtige by, Viborg – fordi vi har jo ikke sådan nogle fancy butikker her i Thisted…

Men uden mad og drikke, så dur heltene ikke…så vi stoppede på McD og købte morgenmad, og da jeg længe havde haft planer om at prøve deres McMuffin, så var der her en gylden mulighed. Vi tankede dermed op på både kaffe, håndværkere og McMuffin, men det var ikke noget udpræget succes. Min far slugte godt nok håndværkerne, men de der McMuffin var ikke særlig velsmagende… jeg tror at det er kombinationen af spejlæg og ost, der ikke lige var så appetitlig… da vi senere kom til Viborg, synes jeg endda at jeg havde lidt kvalme  – jeg ved dog ikke om det skyldes min fars kørsel eller den mad som jeg indtog, men faktum var at jeg i en overgang, havde det noget skidt… derfor må jeg sige at jeg ikke rigtig kan anbefale den såkaldte “Sausage Egg McMuffin”, fordi det var godt nok noget af en småvammel oplevelse. Kloge hoveder ville nok medgive at man ikke burde bestille sådan noget mad i første omgang, men jeg er et nysgerrig væsen af natur, og jeg ville gerne prøve det, eftersom McD har serveret det i Staterne siden 1975…så noget godt måtte der vel være…?

Nå, vi ankom til Viborg i god tid… (dog efter at have set et forbavsende stort antal traktorer på vejen), men efter lidt besvær, fandt vi så endelig også Silvan… heldigvis havde de rumdeleren på lager, så der var ingen problemer. Turen forsatte til Harald Nyborg, hvor det også viste sig at der ikke skulle være nogen problemer, og dermed blev også reolen sikret. Men så var det også det… min kontantbeholdning var udtømt, og i gamle dage, ville jeg sikkert begræde ikke at komme i Stereo Studio i midtbyen, men jeg er en forandret mand, og jeg var faktisk mest interesseret i bare at komme hjem igen og få samlet de respektive møbler. Turen hjemover gik også gnidningsfrit og selvom traktorerne endnu engang var på krigsstien, så kom vi hjem i rimelig tid (ingen stop på McD dog)… nu var det bare op til handymanden at få samlet møblerne…

Efter et par timers hårdt arbejde, bar det endelig frugt… og jeg kunne nu nyde mit nye set-up i min gang, hvor jeg tidligere havde et spisebord til at stå og se dum ud… det tjente intet formål, men nu ser det meget mere indbydende ud:

rum+reol

 

Jeg havde således påbegyndt at fylde dem op med dvd’er. I reolen, valgte jeg dog at sætte mine musik-relaterede dvd’er, hvilket frigjorde noget plads til cd’er i en anden reol. I rumdeleren har jeg påbegyndt at stille lidt forskellige dvd’er. Jeg har allerede valgt at stille dem i to lag, så der er plads til nogle flere. Jeg ved dog ikke om jeg skal stille mine horrorfilm op, så de pynter min rumdeler, eller om jeg bare skal fylde på i takt med at jeg får set flere og flere film? Det er godt nok et dilemma, som jeg stadigvæk tænker over, men når det er sagt, så er jeg meget tilfreds med mit nye hjørne her. Jeg har jo en tendens til stadigvæk at købe nye film, og nu har jeg endelig et sted, hvor jeg kan stille dem, efter jeg får dem at se…  jeg har tidligere postet noget fra min stue, hvor jeg havde fået ‘organiseret’ nogle dvd’er, så de var lettere at komme til. Prisen for møblerne var også okay… jeg betalte 499,95 for rumdeleren i Silvan og med lidt held fra min fader, købte vi også reolen til 219,95 kroner i Harald Nyborg… ikke helt dårlig… og nåh ja, vi købte jo også noget mad, hvilket desværre ikke var den store succes. Anyway, jeg glæder mig ihvertfald til at få sat flere dvd’er i “hjørnet”, og i og med at jeg har omrokeret lidt på dvd’erne, så har jeg fået frigivet mere plads i et par andre reoler, der huserer blu-ray og cd’er, så der er også plads til flere af de respektive medier… Good stuff…! Vores roadtrip vil jeg dermed betegne som en succes, til trods for den væmmelige morgenmad.

Advarsel! Dette "morgenmadsprodukt" fra McDonalds er ikke ubetinget en stor smagsoplevelse. Jeg oplevede ihvertfald at få en lettere omgang kvalme, efter indtagelse, og jeg må også sige at den faktisk ikke smagte særlig godt... jeg tror at den rette betegnelse er: "vammel", så betragt dette som en advarsel...!

Advarsel! Dette “morgenmadsprodukt” fra McDonalds er ikke ubetinget en stor smagsoplevelse. Jeg oplevede ihvertfald at få en lettere omgang kvalme, efter indtagelse, og jeg må også sige at den faktisk ikke smagte særlig godt… jeg tror at den rette betegnelse er: “vammel”, så betragt dette som en advarsel…!

