Ja, så blev det sørme årets sidste dag. Den 31. december, 2013 ikke destro mindre… og det har generelt været et fint år, både på filmsiden og det personlige plan. Jeg må dog sige at det var skuffende at man ikke kunne få fat i Filmårbogen for 2013 i år… af en eller anden grund, så udkommer den ikke længere… skrækkeligt nyt, idet det var en fast julegave til undertegnet i mange år. Men den sælger nok ikke så godt længere, og med Internettet, så er der ingen der gider de traditionelle årsbøger længere…?

Well, nu hvor året er omme, så må jeg sige at jeg har set nogle ganske fine film igennem det seneste år, især blev jeg fan af de canadiske Soska-søstre, da de lavede den glimrende “body-modification”-film, “American Mary”, der nok var en af de bedste film i det forgangene år. Soska-søstre, der vistnok er store Wrestling-fans, arbejder netop nu på efterfølgeren til “See No Evil”, og det kunne nok blive ganske fint.

Jeg er lidt bagefter med at hjemkøbe nye titler til Afgrunden, men mon ikke at der også bliver råd til en enkelt lille film i 2014. Jeg har ihvertfald budgetteret med det, og der skal ikke være nogen tvivl om at der nok skal spenderes på det også. Det er dog ligesom at der kom en masse attraktive film lige op til juletid, og det var kun et lille udpluk som jeg fik investeret i… men eftersom der allerede er klikket nogle mønter ind på kontoen, så har jeg alligevel bestilt lidt… herligt nok…

Ellers vil jeg bare ønske alle en rigtig glædelig aften og et forhåbentlig fornuftig hop ind i 2014. Pas på med alt det skide fyrværkeri, som man alligevel bare har fornøjelse af i få sekunder. Jeg fejrer aftenen med at Skype med en god veninde og lidt godt til ganen…så pas på jer selv, og så ses vi i 2014…! KABOOOOOOOM!!!

Og godt nytår til Soska-søstrene også!

Og godt nytår til Soska-søstrene også!

