Jo, det her er egentlig ikke en opdatering vedrørende film eller musik, men bare lige for at nævne, at jeg vil tilbringe de næste tre dage i min fars baghave, for at holde den tilbagevendende “sommerfest”, hvor jeg mødes med et par kammerater og diskuterer land og riget, imens vi sipper (forhåbentlig) kolde øl og et par shots med Absinth i vores plagede kroppe… Nu er sommervarmen jo for alvor på sit højeste, så man skal huske at drikke masser af væske, så man ikke dehydrer – det ville dog være en skrækkelig tanke, men gad vide hvordan det ville se ud – jeg forestiller mig noget med at alt væske er drænet fra kroppen, så man ser helt flad ud… føj for den lede…

Tidligere har vi haft mulighed for at nedkøle vores øl med tør-is, der jo giver en forrygende effekt, men det bliver ikke tilfældet i år, så vi må se om det ender med meget lunken øl, når det kommer til stykket. Vi skal dog nok holde os udenfor ballade – det er efterhånden nogle år siden at jeg sidst har slåset… (og det var endda i en drøm), så jeg regner ikke med at der sker noget modbydeligt, andet end lumre vittigheder og stærk spiritus. Min plan er dog at vende hjem hver dag for at sove i min egen seng, idet jeg simpelthen ikke magter at tilbringe en halv uge i et dårlig telt. Så hvis du har siddet og læst dette, så ønsk os held og lykke og slå korsets tegn – det skal nok blive nogle gode dage, selvom det sikkert bliver forfærdelig varmt…!

sved ølhaven

