Hej – jeg er tilbage med nogle ord, der måske kan virke anmassende på nogle, men jeg følger alligevel at jeg ville lave en opdatering. Der er immervæk gået nogle uger, og jeg sidder tilbage som en ussel mand – nuvist, jeg vidste godt at de sumpskildpadder ikke var de mest renelige, men alligevel  – jeg har næsten aldrig haft et kæledyr før, så hvordan skulle jeg vide det!!!???

Ovenstående er en mental projektion af mit 10-årige jeg, der kæmpede en brav kamp med et par sumpskildpadder, netop fordi at “TMNT” var det vildeste på det givne tidspunkt, og fordi at mit 10-årige jeg ikke ville give slip på fantasien om at være en forkælet møgunge!  – hold da kæft, hvor var livet mere simpelt den gang, hvor det var sådan noget man skændes over.. jeg er dog stadigvæk i live, og lad mig forklare jer hvad jeg bruger en fredag aften på, hvor der er J-dag…. – der er typisk masseslagsmål i gaderne, så jeg vælger at sidde hjemme i mit eget trygge hjem, og bælle … ja, det startede med øl, og nu er det vodka/sportsvand – hvad fanden er nu det for noget…? – jeg sidder bare og pimper helt vildt imens verden går af lave, og jeg lige så godt kan begynde med en landsindsamling, der gør at jeg og mine ligesindede kan få den rette og mest passende tøj at have på..

Og ja, nok engang sidder man stille og nærværende tilbage og sipper lidt kølig aftensvæske i sig, mens man håber at verdenen nok skal klare sig endnu engang. Jeg har haft en fantastisk god aften i selskab med mange nye ansigter på den mutation, der der Sørensens Exploitation Cinemas Forum! – jo jo – just, when they think that I am dead – they pull me back in! – masser af morskaber på denne nystartet Facebook-forum… jeg har det ihvertfald rigtig godt imens jeg er der, og stemningen er god og ikke alt for bidsker… – selvom man også kan fornemme at der er mange fanboys – vi værner jo om vores favoritter!?

Men nu hvor vi ser bort fra alt uhyggelige og væmmelige, så fik jeg et par fim med posten og nogle soundtracks:

postnyt

Der er nogle gode sager – jeg vil iøvrigt gerne sige at jeg drikker kaffe.. og jeg drikker den sort! – lige så sort som Darth Vaders røvhul – fordi jeg er fandeme træt af alt det der Cafe Latte-halløj – i gamle dage hed det “Kaffe med mælk”! – men okay – “Project A-Ko” har jeg altid haft lyst til at se, lige siden at jeg først så en reklame for den tilbage i midt-90’erne? – imagine that… så skulle der gå næsten 20 år!? – “Bad Channels” skulle være en ret fjollet og cheesy sci-fi gyser, så den har jeg selvfølgelig kæmpestore forhåbninger til! – og de to soundtracks – “E.T.” er et jubilæum-score, som jeg havde i forvejen, men det var en del af et dvd-bokssæt, og jeg ville gerne have musikken for sig.. og endelig selvfølgelig musikken til den originale holy trilogy… der er tale om 2-disk udgivelser til hver film, så der er nok at glædes over… bokssættet er limited iøvrigt – jeg har nummer 10.279…

Når det kommer til filmkiggeriet, så halter jeg nogle gange bagefter… sandheden er at jeg til tider har svært ved at samle mig om en enkelt film i 1½ time eller mere, typisk fordi at jeg så stener musik i stedet, eller læser bøger, som jeg virkelig skal til med igen… men film er jo også dejlig, og noget som vi alle kan være med til … så det er selvfølgelig noget som jeg vender tilbage, nu også hvor jeg er blevet en voksen mand!?

Der er ikke meget mere at berette – det blev et særdeles kort indlæg – men det kan måske være en god ting, da jeg tidligere havde særdeles svært ved at begrænse mig. This is me – bad to the booooone!!

*Dette indlæg blev skrevet i sammenspil med musikken til “Star Trek: Into Darkness”…*

