Uha… det har været nogle voldsomme dage her på matriklen.. Jeg har nemlig været helt uden Internet i adskillige dage! – årsagen var en alt for gammel og alt for træt router, der nu er pensioneret, og erstattet af en yngre model, som jeg har navngivet: “Sabrina” – mere vulgært bliver det næppe… – men jeg har fandeme også været på grådens rand, og været så dybt nede, at jeg engang troede at jeg var blevet medlem af The Cure, og derfor havde ret til at skrive musiktekster om hvor forfærdelig livet er og på den mest fisefornemme, moderne EMO-facon! – fandeme nej, jeg er og bliver et metalhead! – lige bort set fra når Sabrina lusker sig forbi og indfanger mine øregange med hendes vidunderlige væsen….

Well – jeg ville ikke skrive så meget – bare meddele at jeg er okay! såret, men fattet… og med udstyret i orden, idet jeg nu er gået trådløs!

Fandeme utroligt, hvad man skal udsætte sig selv for, når man ikke har Internetadgang... således har jeg kæmpet mig igennem en stak af mine dvd'er, idet jeg følte mig rastløs, og så absolut mente at jeg måtte igang med sorteringen! - nytteløst projekt... jeg har endnu ikke fået ryddet op, så jeg sidder og betragter uhyret med et halvt øje med håb om at galskaben kommer over mig igen, så jeg får færdiggjort mit projekt...

Fandeme utroligt, hvad man skal udsætte sig selv for, når man ikke har Internetadgang… således har jeg kæmpet mig igennem en stak af mine dvd’er, idet jeg følte mig rastløs, og så absolut mente at jeg måtte igang med sorteringen! – nytteløst projekt… jeg har endnu ikke fået ryddet op, så jeg sidder og betragter uhyret med et halvt øje med håb om at galskaben kommer over mig igen, så jeg får færdiggjort mit projekt…

Og routeren “Sabrina” – er naturligvis opkaldt efter:

